ilaydamom_ Kızlar Allah nasip ederse eylülde doğum yapacağım. O aylar için nasil bir uyku tulumu almaliyim. Yardımcı olabilir misiniz
aslip7 ilaydamom_ ben hm ve carters ten aldım özellikle fermuarlıları tercih edin kullanış açısından diyorlar. Ve ayaksız olanlardan alın hızlı büyüdükleri için boydan olmuyor diyorlar tabi ben bu kısmı dinlemedim ayaklılardan aldım
artikbiranneyim ilaydamom_ uyku tulumunu 6 ay için askılı yorgan tipinde olanlardan aldım. O aylar uyku tulumu giydirmek icin erken geliyor bana, iç zıbın ve normal tulum yeterli olur diye düşünüyorum.
artikbiranneyim ilaydamom_ kalınlık olarak 2.5 tog aldım cünkü yattıgımız oda kışın 22-23 derece oluyor
aslip7 ilaydamom_ eylülde ince tulum giyilir bebeklerin çok sıcak tutulmaması gerekiyor. Oda sıcaklığı da 24 derece üstüne çıkmasın diyorlar.