Kızlar 1-1.5 aydır bu akıntıya çare bulamıyorum. 19 haftalık hamileyim ve bu akıntı beni inanılmaz korkutuyor. 1 ay içerisinde 2 kere 6′lı donaxly kullandım ve monurol şaşe kullandım geçmiyor. İlacı kullanınca geçiyor sonra geri başlıyor.
Yeşil akıntısı geçenler nasıl geçirdi lütfen paylaşın benimle. Artık kafayı yeme noktasına geldim. İdrar kültürü vereceğim başka napmam lazım?