6 günlük yenidogan bebebegim var hastanede ilk gun emdi daha sonra göğsümü almadı surekli sesi kısılana kadar ağlıyor bende sütümü sağanak veriyorum fakat geceye doğru artık bitiyor bazen dolmuyor gece mecburen mama ile gidiyoruz bu şekilde sürekli sağarak besleyen var mı daha sonra durumlar ne oldu çok yorucu bi durum