Sabah 9 buçukta başlayıp ona kadar sürekli kontrol ediyorum asssslaaa randevu bulamıyorum olanlarda menopoz lohusa vs gebelik için yok çok zor buluyorum ve yeni randevu sistemi çok saçma olmuş randevuma gitmeme rağmen yeni randevuyu 15 gün sonra alabiliyorum ve doktor bana 2 hafta sonra yeniden gel dedi 2 hafta sonra randevu alsam zaten randevuyuda 15 gün sonraya veriyor etti 1 ay ay delirecem ya 😬😬