Asila_arzu öncelikle normal doğurmanıza çok çok sevindim 🌸 bnde öle istiyorum bakalım yarın kontrol var artık bi şey konusurz heralde diyorum , sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah peki tam tarih aşağı yukarı ne olurki benim ultrason kağıdında 26 temmuz diyo 😇 normal giderse hesapladım çünkü