KRabia7 ben olsam başka bir doktora da giderdim detaylı için. Sadece kalpte parlaklık var dememiş beyinle ilgili de konuşmuş. Bize de bağırsakta parlaklık var dedi sadece. Ben detaylıya değil ama başka iki doktora gittim. Bir doktor parlaklık yok dedi, diğeri de sen demesen parlaklık var demezdim dedi. Çok az bi parlaklık var gibi dedi içim biraz daha rahatladı. Yine de gidin görünün imkanınız varsa. Ben detaylı için başka şehire gitmiştim. Başka doktor için de farklı bir şehire gitmem gerekecekti gidemedim. Detaylıya değil normal muayene şeklinde 2 doktora gittim. En azından içiniz rahat eder acabalarla yaşamazsınız.