Cimenn1223 Sibel_yay_46 kızımı 12 haftalıkkn söyledi kesin değişmez dedi değişmedi 2.16 haftaligm bayram tatil derken anca kendi doktoruma gide biliyorm yarn öğrenicem inşAllah
Sibel_yay_46 merimiri ben de salı günü muaneye gideceğim ikili taramaya o zaman 12+3 oluyorum cinsiyetini çok merak ediyorum aslında tahmin eder mi ki
merimiri Sibel_yay_46 ikili de merak edip sormuştum erkeğe benziyor demişti uzmana bağlı çünkü çok erken bi Hafta
Freefam Sibel_yay_46 12+0 da erkek kesin dedi doktorum biz de gorduk pipiyi baya ama yarin fetal sonucumu ogrenecegim kesinlesecek