Merhaba, 8+6 haftalığım. Şimdiden bebeğe her ay için bir iki paket bez almak istiyorum. Yenidoğan çok alma diyen de var çok al diyen de var. Bebek büyüyüp küçük gelip elimde kalsın istemiyorum. Gerekirse doğduğunda da takviye ederim. Yeni doğan bir bebek aylara göre günde kaç kez beze yapar? Biraz daha büyüğünde kaça kaç devam etmeliyim? Prima premium ve molfix pure&soft mu önerirsiniz? Tecrübeli annelerin bilgisine ihtiyacım var.