Nuraaaay11 beysenyil çok mu silinikkk kızzz benimki zar zor gözüküyordu senın baya kendini belli ediyor hayırlı olsunnn
-Mina- beysenyil Hayırlı olsun bende regl iki gün kala silik öğrendim 🌸😍 tavsiyem bir hafta kese görünecek betaya gelene kadar bence sağlık ocağında takip ettir kendini daha az strese sokuyorsun 😌
beysenyil Maviss718 teşekkür ederim 🤩 Salı günü normalde regl tarihim, o günü bekleyim diye düşünmüştüm bende tam sonuç alırım diye 🌸
Maviss718 beysenyil canımm idrarda çıktıysa kanda zaten çıkar verebilirsin. Salı birdaha verirsin değerin yükselmişmi diye. Tabi benim fikrim yinede sen bilirsin ☺️
Berraaak Benim reglime 5 gün varken yapmıştım böyle çıkmıştı, bariz belli bu arada silik değil :) hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰