Kalbimxkk23 39+5 akşamı 10 da parka gittim yürüyüşe karnım sertleşmeye başladı eve geldim düzenli sancıya çevirdi evde 1 saat bekledim evet düzenli dedim 1 saatte duş hastane hazırlığı 2 yaptı o sırada WC beyaz koyu akıntı geldi gittiğimde 4 cm açıklık var 2 buçukta hastaneye odama giriş yaptım 4 buçukta dikişli şekilde doğum yaptım. Buna da şükür. Yani oldu gelemicek diye korkarken darısı sana