Ymn0204 Eftelya_16 bende kimse olmadığı zamanlarda gireyim diyorum sonra yine vazgeçiyorum ayy çok zormuş böyle çaresizlik ya
Ymn0204 Brckymk Aybukeb çocuk olmasa zaten kenarda otururm girmemde beni korkutan çocuk mutlaka girmek zorunda kalırım diye düşünüyorum 😔
Brckymk Ymn0204 yani tabi sende haklısın simdi durumunuz en iyi sen bilirsin iyi düşün iyi olsun inşallah 🌸
Ymn0204 Limonlukekkk ay çok geçmiş olsun ben oğlumda hiç bilmem ne mide bulantısı nede kustığumu bunda nasıl olucak bakalım inşallah aynı olur🙈😊
Limonlukekkk Ymn0204 inş allah kimseye yaşatmasın ömrümün en zor gunlerıydı kurtulur kurtulmaz sadaka verdım