28 Haziran sabahına kadar inanılmaz rahat ve kolay bir gebelik geçirdim🙏🏻 Hamile değilmişim gibiydi en başından beri. Kusma, tiksinme, aşerme, yorgunluk vs. herhangi bi durumum hiç olmadı. Bu yüzden de binlerce kez şükrediyorum🙏🏻 Doğuma gelirsekte 28 Haziranda tuvaletimi yaparken hafif pembemsi bir akıntı geldi nişan olabileceğini düşündüm ama paniklemeden bekledim. Öğleden sonra 17:00 gibi kahverengi lekelenme oldu ve 19:00’da kırmızı jelimsi bir akıntım oldu. Doktoruma hemen bilgi verdim. Nişanımın geldiğini sancı olmadığı için hastaneye gelmeme gerek olmadığını söyledi. Derken 28’i 29’a başlayan gece 02:00’de regl ağrısı gibi ağrı, toplaşma ve sertleşme yaşadım. 07:40’da doktoruma haber verdim ve hastaneye gelmemi istedi. 09:40’da hastanedeydik ve ebeler 4 cm açılmam olduğunu, nst’de sancıların çok iyi olduğunu bu yüzden yatış yapacaklarını söyledi ama inanın doğum başlamadı bu yalancı ağrı falan diyordum gidene kadar. Her saat +1 cm açıla açıla 7 cm ulaştım. Ebe ve doktor ilk doğuma göre çok hızlı ilerlediğimi, normal doğuma engel bir problem olmadığını söylüyorlardı. 7-10 cm arası sancı şiddeti gerçekten tarifsiz zordu inkar edemicem ama sonuçta Dünya’ya bir can getiriyoruz. Ikınma evresine geldiğimizde doktorum ve ebelerin bana inanışı, sürekli motive etmeleri, pes ettiğim anlarda tekrar beni ayağa kaldırmaları sayesinde öğlen 17:22’de bebeğimi kucağıma aldım🤩 Suni sancı yok, epidural yok, kesi yok🫶🏻 HERKESE BENİM Kİ GİBİ BİR DOĞUM NASİP OLSUN İNŞALLAH🙏🏻🌸 Zor ama mükemmel bir deneyim🥹
‘
‘
Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz🤩⬇️