Merhabalar…
Adetim yaklaşık 13 gün geçti geçen hafta test yaptım negatif çıktı. Günlerdir olacakmışım gibi süren kasık ağrılarım üzerine bugün bı garip şekilde midem bulandı. Hamile olmak istemiyorum ama bir yandan da kendimi öyleyim gibi hissediyorum test yapamıyorum. Bu sabah çok az bir pembe lekem oldu. Sizce bu adet mi ?
Ayrıca 1 buçuk yaşında bir oğlum var ve eşimle korunuyoruz bilmiyorum bu şekilde hamile kalan varmı ?