RES şöyle söyliyim bebiş çıktı, çıktığında kordonu dolanmıştı iki tur o sıra bi kargaşa oldu doğumhanede doktor ve ebeler dışında bebek doktorcularıda vardı o sıra bi gerginlik oldu hatta kordonu çözemediler diye ama tabiki ten tene temas yaptık bebişin kordonunun izin verdiği kadar