Normalde Temmuz’un 10una gün vermişti doktor ama sancım ve hafıf kanamam olunca acıle geldım 37 haftalıktım normalde iki doğumumda sezeryan alttan bakmaz dıye dusunuyordum ama Alttn baktı(~~ hıc agrı olmadı Bu arada korkuyodum) alttan baktıgı gıbı şu bosaldı 1 cm acıklık varmıs. Tabi ben yakın zamanda bişeler yeyıp ıctıgım ıcın ıkı saat falan beklettıler bıraz daha bekletırlerdı ama sancım cogalınca hemen aldılar ilk önce sonta takıldı kesınlıkle agri olmadı hafıf bı basınc oluyo okadar boş yere korkmusum amelıytiathaneye gittim baya soğuktu belden iğne vurdular oda koldan yapılan iğneden bıraz daha yakıyo o kadar. Amelıyatta sadece hafif bı cekıstırme hıssettım kesınlıkle agri olmadı sonta çıkarıldı o zaten hıc acıtmıyo karna bastırma da da agrı olmadı kendınızımi boş yere korkutmyın ☺uzun oldu k. Bakmayınn sormak ıstedıklerınızı sorabılırsınız 😊😊