ya kızlar 25 haftalık hamileyim geçenlerde de post açmıştım 2 damla kan geldi diye . doktora fln gittim neyse doktor yat dinlen fln dedi ya . şimdi lavoboya gittiğimde gene kan geldi ama iki damladan fazla böyle adetinizin başı olur ya peceteye pembemsi gelir öyle. progestan fitil fln kullanıyorum. yarın da pazar doktora mesaj atacağım. Neden böyle oldu aglicam çok kötüyüm . kızım da karnimda kıpır kıpır yani şuan bile hissediyorum. hareketlerini. ama bu kanama neden fazlalaştı . aglicam sinirden😢