Selam anneler 18 haftalığız kızım için isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum ama çok kararsızım instagramda bir sürü sayfa var yaptırıp memnun kalan ya da pişman olan var mı deneyimlerinizle yardımcı olurmusunuz ❤️ oğluma yaptıramamıştım maddi durumlardan dolayı şu an kızıma yaptırmak istiyorum düşük tehditim var ama ben kızımı sağ Salim kucağıma alacağıma inanıyorum 🥹