Aselbelinay normal doğumdan hemen sonra yapılmıyor diye biliyorum. Ben 26 yaşındayım 2022 de 3. Sezaryenimi oldum riskliydi benim 2. erken doğumumu yapmıştım. Doktor hiç eş onayı istemeden direk doğum sırasında bana bağlayalım mı diye sormuştu. Ben istemedim kendim korunurum diye maalesef korunamadım 😂 bu sezaryende kendi isteğimle bağlatıcam nasipse