Melegimgeliyor Kızlar gebeliğim boyunca hiç mide bulantılarım olmadı ama bugün ilk defa oldu bu haftadan sonra bulantı yaşayan var mı
EceKndkci Melegimgeliyor ilk 4 ay çok yaşadım. Şuan 33teyiz gene basladı ufak ufak sorun olacağını sanmıyorum
EceKndkci Melegimgeliyor hiç bakma doktoruna söyle. İnternete bakarsak her ağrının sonunda kanser teşhisi koyduracak derecede seyler yazıyorlar bakma sen onlara pozitif kal 😊
mug7573 Melegimgeliyor ben de merak edip doktoruma sordum daha yeni bakmıştı tahlillerime zaten önemsemedi. Hafif şeyler yememi önerdi mideyi yormayacak türden.
JeyranAhadova bende 33deyim. Bashından beri kusmadım da hich. mide bulantı gibi hissler oldu. shimdide 3/4gundur oyle hiss ediyorum