lena1234 Kızlar park yatak kullanıcam uyku seti mi alsam yorganı ayrı mı alsam karar veremedim. Uyku setlerindeki süs yastıkları hoşuma da gitti ama bebek uyurken hiç biri durmamalı zaten siz ne yaptınız? İsimli falan mı aldınız
iremsevinc lena1234 canım ben boşuna para vermiycem öyle şeylere çünkü dediğin gibi kullanılmıyor sadece lastikli çarşaf alıcam zaten yorgan battaniye belli bir yaşa kadar önerilmiyor uyku setini yasından sonra almayı düşünüyorum
myavocado lena1234 yorgan, yastık iki yaşa kadar önerilmediginden, ben ne yastık yorgan ne de nevresim almadım. Park beşiğin içindeki yatağa alez ve lastikli çarşaflar aldım sadece. Uyku tulumu kullanacağım.
FyA lena1234 uyku setleri çok saçma ve abartı nevresim takımı aldım 2 tane biri günlük biri süslü biraz yorganda önermiyo kimse sadce ben bulunsun diye almak istiyorum çünkü kışın soğuk olursa biz 1. Kattayız altımız garaj oyüzden falan
Crnsln lena1234 bence hiç alma yorgan falan 2 yaşına kadar önerilmiyor asla zaten uyku tulumları giydiriliyor uyurken falan tehlikeli diğer türlü. Benim süs yastıklarım var onu odasında ki kullanmadığı yatağına süs olarak koyacağım yoksa anne yanına çarşaf dışında bir şey almadım. İlk doğduğunda da kundak yaparız zaten
lena1234 iremsevinc yorganı biz de altına sereriz yumuşak olur dedik annemle. Haklısın canım ince bi yorgan yeter muhtemelen yaçına kadar üstüne örtülmez zaten
iremsevinc lena1234 canım yattıgı yeri yumuşak doktorlar kesinlikle önermiyor istersen arastırabilirsin anı bebek ölümüne sebep oluyor diye yumuşak yer yatak etrafında bişey bulundurmak Allah korusun aklında bulunsun
lena1234 Crnsln FyA myavocado iremsevinc Çok çok sağolun kızlar ben de almayacağım okuduklarımdan sonra yumuşak yer olayını da bilmiyordum