Fenerli6767 Kacgundur aşırı ağrım var kasiklarimda hamilelik belirtilerilerinde oluyormu adetim gecikti test yaptım çizik çıktı kan testi vermeye gidicem bikacgune
Sedacannn Fenerli6767 evet belirtilerinde bivar hatta adet olucakmış gibi birebir benzer hisler ama gecikmeniz olmuş madem kan testinde net sonuç çıkar