111anonim111 kızlar 34. haftamdayım nst de sancım ve 2 cm açıklığım çıktı yatış verdiler serum verdiler iğne yaptılar dua edin erken doğum olmasın 🥹 bu durumu yaşayıp düzelen var mı acaba😕
Ayse3536 111anonim111 canım ben 32. Haftada yaşadım 1bucuk cm açıklık vardı ve suyum aşağı inmişti hastaneye yattım fitiller iğne derken 2. Gün hastaneden çıktım 1 ay evde yattım hiç kalkmadım tuvalete kalktım bi tek normale döndü şükür sıkma canını ilaçlar çok fayda ediyor ciğer geliştirici de vuruyorlar her ihtimale karşı
Oyku60 Canım 31. haftada yaşadım sancimin durması için ilaç verdiler şimdilik durdu ama olursa gel dedi bide ciğer gelisici iğne yaptılar şuan erken doğum riskim var bende korkuyorum benimde 1sandim acılmam varmis
Gizem111 111anonim111 nst de sancı öncesinde hamgi şikayet üzerine gittiniz yoğun bir ağrınız vardıda nst ye bagladılar. Bende 34. Haftadayım o yüzden sordum
111anonim111 Gizem111 hiç bir şikayetim yoktu ağrım hafif vardı taşınma işlerimiz vardı yormuşum kendimi nst girince sancım çıktı bu son ayda yormayın kendinizi derim eğilip kalkmayın doğumu tetikliyor
YagizAlpsmom Benimde aynı şekilde 34. Haftada nst de sancım çıktı 1.5cm açılma var normalde hiç anlamamıştım yatışım yapıldı şu an hastanedeyim umarım doktor gelince güzel şeyler söyler
111anonim111 YagizAlpsmom iğne ve serum verdiler mi canım inşallah sağlıkla zamanında gelir bebişlerimiz kaç gr bebeğin