Mervee96 birkaç kez muayene olmuyor her ay düzenli çağırıyor zaten sizi son zamanlarda 15 günde bir çağırıyor bazen kan ve idrar tahlili istiyor onda zaten randevusuz kendi doktorunuza gidiyorsunuz sonuç için inş sağlıkla kucağınıza alırsınız sezeryan çok çabuk bitiyor doğum olduktan sonra birisi size bebeği tutup öptürüyor kokla diyor o sırada diğerleri dikişleri hallediyo emin olun doğumdan sonra hemen ayağa kalkabilirsiniz bol su, nescafe alın yanınızda bulunsun ayağa kalktıktan sonra hemen içiriyorlar yada çok açsanız hemen bi çorba da alıp gelsin eşiniz içebilirsiniz demişlerdi bana ben sadece su,kahve, çay,meyve suyu içtim eşiniz doğumdan sonra hemen geliyor bebekle sizi görmeye sonra da gün içinde 2 yada 3kez gelebiliyor yarım saat kalmak şartıyla