Yürüyüş yaptım merdiven inip çıktım aksak yürüdüm ne döndü bebiş nede nişan su geldi
Salı günü 40. Hafta dolduruyorum o zamana kadar dönmezse suni sancı veririm yada sezeryana alırım dedi doktorum :(
İlk gebeliğim
Ağrılarım var ama doğum kanalına girmiyor inşallah girer iki güne de kendi ağrım sancımla doğururum