Hanımlar ben 2 tane beyaz gecelik aldım biri elbise diğeri de altlı üstlü bir takım, bir tane de gül kurusu elbise aldım. Bunları hastanede kullanmak için aldım ancak annem diyor ki hastane ortamında beyaz pek uygun olmayabilir üstün doğum gününde ve doğumdan sonra batacak kanamalar olacak diyor. Siz nasıl düşündünüz merak ediyorum. Nasıl yapmalıyım? Fotoğraf çekinmek istediğimde bebeğimle beyaz giyinirsem sıkıntı yaşar mıyım bir de beyaz olup kumaşları ince geceliklerimin. Altıma doğumdan sonra giyeceğim o pedli kilotlar bu giydiklerimde belli olur mu endişesi yaşamaya başladım. Kafamda bir sürü deli sorular hangisini hangi ara giymeliyim bilemedim.