Merhabalar pazartesi gününden beri geçmeyen bir kalça ağrım oldu pazar günü korunmasız ikişki olmuştu ve o gece sabaha kadar bel ağrısı ve kasık ağrıları olmultu bebek de hareketliydi sabaha kadar durmadı bende uyuyamamıştım. Pazartesi doktora gittim açıklığa baktı açıklık başlamış dedi o günden beri 3 gğn kanamam oldu açıklık komtorlünden sonra kahverengi lekelenme normalmiş zaten dğn doktoruma dedim 1 haftadır geçmeyen kalça ağrım var dedim o da pek bir şey demedi topallayarak yürüyorum resmen ve korkutuyor beni hiç geçmeyek ve ömür boyu böyle kalcam gibi .. çünkü ağrosı geçmedi yürüyemiyorum bile hqreket ederken bile ağrıyor böyle başına gelen var mı??