Kızlar herkese Merhaba 4-5 gündür burnumun sol taraftq kanama yaşıyorum aşırı değil afedersiniz peçeteye silince geliyor bende panik atak var endişeleniyorum kac gündür neden oluyor acaba diye yoğun değil çok şükür ama her sabah tikanik şekilde uyanıyorum kuruluktan kaynaklı mi acaba bilmiyorum başına böyle bi durum gelen var mı yazabilir mi lütfen