Arkadaşlar hepinize merhaba,buraya yazıp rahatlamak istedim bir kızım var 33 aylık planlı olmadan ikinciye hamile kaldım hiç düşüncesi bile yokken şimdi 7 aylık hamileyim ,kızım uyumlu sakin bir çocuk sadece bana düşkün ama ben artık kendimi hiç iyi hissetmiyorum bu ikinci çocuk doğunca ne yapıcam düşüncesi beni yiyo bitiriyor ,çok sakin bir insanımdır normalde ama bu hamilelikte alırım gergin sinirli mutsuz bir insana dönüştüm kendimi telkin ediyorum rahatlatıcı şeyler yapıyorum ama yeterli olmuyor işte bana bende böyle sizlerle paylaşmak istedim