Hellili Aysemm44 gaz sancısı olabilir besledikten sonra muhakkak gazını çıkartıp öyle yatırın rahatlamıyorsa da yüz üstü kontrollü bi şekilde beş on dakika yatırın rahatlasın bizimde bu şekilde başlayıp dört aya kadar devam etmişti