Gamze0335 Neslihan007 Ben geçen hafta girdim canım Bahar Konur Alp atakul baktı yaklaşık 20 dakika sürdü ultrason görüntüsü vermiyor ama herşeyine detaylı baktı söyledi çıkışta raporu da verdi hatta 24. Hafta tekrar çağırdı şeker yüklemesi için ve kalbine bakacağım genel olarak o hafta bakıyoruz dedi şükür bebeğimde herşey normal çıktı
Damlakhrmn Neslihan007 ulaşım problemi yoksa dokuz Eylül üniversite hastanesine bi gidin derim perinatoloji Erkan Çağlayan çok tatlı birisiydi 40 45 dakika bebeğimle ilgilendi Banada gösterdi anlattı hoca olduğu için 1500 tl civarı bi ücret ödemiştik ama kendisine değerlendirin derim çok memnun kaldık
Gulnarsamed Evet verdiler herseyi yaziliydi ust dudak goruldu sag el goruldu falan gibi. Doktorlarin anladigi dildede birseyler yaziliydi suan hatirlamiyorum tam ne yazildigini isterseniz yarin foto cekip atarim
Gulnarsamed Ben erkek bir dr randevu almistim kadin bakti ismini o yuzden bilmiyorum. Sessizce bakti sorun gorursem soylicem merak etme dedi sondada birseyi yok deyip evragi verdi
Neslihan007 Gulnarsamed ekrandan goruyorsunuz degildi burda okumustum birine demisler kafani cevir bakma diye aklima takildi sonucta sessizce ekrana baksak ne olcak kotu bisey olsa zaten soyleyecekler bizde baksakta anlamayiz zaten
Neslihan007 Gamze0335 bugun gittim fakat detayli utrosan yapan doktorlar hastaneden ayrilmis artik yapilmiyormus gecen hafta son hastalara bakilmis asiri sinirlendim ya kac km yol gittim sicakta ozele gidecem artik
Gamze0335 Neslihan007 Hangi doktora gittin canım şehir Hastanesi’nde bana bakan doktor 24. Haftada gel hem kalbine bakalım hemde şeker yüklemesi yapalım dedi