Gizem1992 Arzu45 bozmayın moralinizi 🥹ummadığınız anda çiçek açar umutlar🌸 adet geçmişmiydi peki sizin ??
Arzu45 Gizem1992 yok benim 2 ci gebelihim olacakdi. AMA isdiyordum 2 ciyi insallah hayjrljsiyla olsjn .oncelikle olmayanlara nasip etsin Allahim.🥰
Xiremmx @“Arzu45” ilişkiden kaç gün sonra yaptınız testi benimde öyle şu an sabah yapmıştım atmıştım akşam baktım yaptığım teste silik bir şekilde çok az belli belirsiz vardı