elifdiyorkii 38+1den selamlarrr, yorulduk artık kızlar🤣 1 cm açılmayla bekliyorum sizler ne durumdasınız? Doğum yapanlardan taktik istiyorum şunu yaptım kısa süre içinde doğum yaptım diyen var mı? 😅
Cosimaniehaus elifdiyorkii doğum yapmadım ama nefes egzersizi doğumu kolaylaştırıyormuş bayağı. Doğum esnasında burundan nefes alıp, çeneyi vücuda yaklaştırarak ıkınırken yavaş yavaş nefes vermek gerekliymiş. Kağan kocatepe videosunda izlemiştim sanırım o diyordu.