Leyla-9 Kizlar bi sorum olacaktı, 35+2 deyim suan fakat sizin bazilarinda süt geliyor , bende öyle birsey olmadı hiç bu süt olmadığı icin mi yoksa normal mi böyle olanlar da var mı?
gayesblog Leyla-9 herkes de hamilelik sürecinde süt gelecek diye bir durum söz konusu değildir. Kişiye bağlı bir durum. Sizde gelmemiş olabilir doğum sonrası gelir hayırlısıyla
Niloyaaaaa Leyla-9 bende 29+0 haftalık gebeyim geçen hafta bir iki gün göğsümden şeffaf su gibi bir kaç damla bişey geldi tshirtümü nokta nokta ıslattı kuruyunca da izi geçmedi ama süt gibi de değildi valla anlamadım doktoruma sordum normal dedi 🥴 ama süt üretimiyle alakası olduğunu düşünmüyorum yani benim annem hiç yaşamamış bunu ama çok sütü varmış hem zaten doğumdan sonra gelmesi daha iyi ilk süt bebek için çok önemli inşallah benden de bir daha gelmez zaten süt rengi değildi su gibiydi 🙄
Seyma-10 İlk gebeliğimde gelmemişti bunda 35+1 iz ara ara sıvı geliyor ama öyle bir iki damla ben çok süt olduğunu düşünmüyorum süt dede çok olmasına bağlı değil bence ilk bebeğimde sütüm vardı çünkü