Echanim 21+2 günlük hamileyim dün birden ishal başladı ardından şiddetli bir sancı midemde resmen acile gittik serum vs vurdular lakin sancılarım geçmiş değil sizce niye napmam lazım
Echanim Sevvalll42 hayır ondn değil dediğim gibi ishal oldum sonradan sancı başladı ishal sancısı ama mideme de vuruyor geçmiyor da 🥹
Echanim Md20 Allah korusun 🥹walla bilmiyorum dün serum artı ilaç katıp vurdular da ama sancı geçmiyor ya
Busragokhan0911 Echanim acil anlık müdahale ediyor. Keşke bir kadın doğuma gidip baktırsaydınız. Test falan verseydiniz.
Echanim Busragokhan0911 korkulacak birşey mi sizce 🥹bebeğe baktılar şükür sorun yok herşey normal tansiyon şeker nabız vs normal dediler bu sancimda sıvı kaybı yasadogim icin kramp vuruyor mideme ama gecmiyor bol su da iciyorum
iremree Echanim doktorunuza sorarak renni duo içebilirsiniz bende gastrit var 2. Gebelik 7. Haftadan beri içiyorum şurubu midenizi yormayacak şekilde yiyin ki ağrı yapmasın baharatsız , domatessiz, az yaglı
gizbirhil Echanim ayaklarını da sıcak tut kalın giyin karnını dola sar ben bilirim o ağrıyı sancıyı acillik olmuştum antibiyotik kullanıyordum . Antibiyotik yan etki yapmıştı serum yedim anca düzelmiştim ama 2 gün de evde ölü gibi yatmıştım