sev_lay25 ben kızım 6 aylıkken gebe kaldım şuan 13.5 aylık bu ay sonu doğum var dr her gebelik riskli dedi bana ama sen bi tık daha risklisin dedi güzel takibimi yapıyor ve en son 39 40 hafta beklemeyelim riskli dedi ne risk var dedim rahmin yırtılabilir dedi hayırlısıyla doğururuz inşallah 🙏