Öncelikle hayırlı olsun. 🍀Stok yapmayı kimse tavsiye etmiyor. Ben de hamileyken 1 numaradan 2 paket, 2 numaradan da 2-3 paket aldım. Prima, sleepy ve molfix almıştım deneyip ona göre stoklamak için. Sleepy bionaturel pişik yaptı açılmamış paketleri başkasına verdim(pişik yapmadan kullanan birine) prima çok güzel ama pahalı. Molfix de güzel ama kayıyor sızdırma yaptı. En son sosyal medyada kullanıp memnun kalanlara denk geldiğim goon markayı denemek istedim. Prima muadili gerçekten ve fiyatı diğerlerine göre çok uygun. Mutlaka bir paket alıp deneyin derim. Ben onunla devam ediyorum. Ne pişik ne sızdırma oldu. Çiş yapıp yapmadığını gösteren renk çizgileri de var primadaki gibi, kenardan sıyırıp bakmak zorunda kalmıyorum. Molfix ve sleepyde bu özellik yok. Önemsiz gibi görünse de kolaylık oluyor bence.