Mutluluk71 Kızlar bugun doğum yaptım 7 de cıktım sezeryandan şuan aşırı ağrım var normalmi delirtiyor beni ağrı kesici haptılar 1 saat sürmedi etkisi
Burcu-2634 Mutluluk71 her kişinin doğumu farklıdır ama kendimle kıyaslayınca sadece oturup kalkarken olurdı ağrı yürürken yada otururken olmazdı tekrar ağrı kesici isteyebilirsiniz bence
karansmom_ Mutluluk71 bende aşırı olmuştu. Hele ki sütü sağınca.. rahim aşağı iniyor baskı yapıyordu. Herkesin bünyesi farklı
Sssa Mutluluk71 benim ilk gece ve 2.gün ağrılarım katlanılmaz boyutlara ulaşmıştı şimdi kısmen normal