Daha önce bebeğin dönmemesi ile ilgili başlık açmıştım 34. haftadaydım sanırım o zaman, bebeğin dönmediğini hatta yaklaşık 3 aydır pozisyonunu hiç değiştirmediğini bu yüzden acaba dönmesine engel bir durum mu var hareket mi edemiyor diye düşündüğümü söylemiştim . Şuan 36+4 üm bugün kontrol vardı ve doktorum boynunda iki tur kordon görüyorum sanki kesin diyemem ama öyle görünüyor dedi. Bundan dolayı dönemiyor olabilir artık dönme ihtimali azalıyor dedi. Normal doğum yapabilmeyi çok istiyordum , tabii ki öncelik ikimizin de sağlığı . Var mı bu durumu yaşayan, doğumda bu yüzden dönemediği anlaşılan ya da kordona rağmen son haftalarda dönen ? 🥲