Burcu-2634 artikboyle benim de ilk aylar yoktu ama 21. Haftadan sonra bir başladı mahvediyor resmen nasıl atlatılır bilmiyorum ilk gebeliğim de hiç böyle olmamıştım
Hulo2105 artikboyle ilk aylar bende de şişkinlik ve gaz çoktu sürekli zart zort gidiyordu ama çıkması iyi içinde dursa sancı yapar
Aden35_yn artikboyle bende de oluyordu hatta tutamıyordum şimdi biraz geçti ama yine gazım oluyor salıyorum 😂daha çok akşamları oluyor
Burcu-2634 artikboyle Allah yardımcımız olsun ilk henelikte yaşamadıklarımo yaşayınca ben kendini çok toy hissediyorum ya korkuyorum bidr