Brgmde Kızlar 5.5 haftalık gebe gözüküyorm. aynı adet ağrısı gibi ağrım var sürekli olan bi ağrı yumurtalıklarımda. Soltarafta. Arada birde şiddetli aynıadet sancısı gibi giritor duramıyorum sonra geçiyor. Sizce normalmi kan falan yoksa?
Gulsah33 Lemakk bende 7 haftalıkken leke olarak başladı kan renginde devam ediyor 8 haftalık oldum demin acilden geldim ultrasonla baktı kese var bebek göremiyorum diyor sonra gelip gidiyor karartı diyor 7+2 dede vajinal muayene ile kalp atışını dinlemiştim n’olacak blmyrm😔 siz dinlediniz mi kalp atışı
busrabaskan Merhabalar Doktorum bebek büyüdükçe ve yerleştikçe bu ağrının olmasının normal olduğunu söyledi. Kötü bir şey değil bebiş kendine yer ediniyor:)
Lemakk Gulsah33 hayır ben kalp atışını daha dinlemedim doktorumun izinden gelmesini bekliyorum bu arada kan normal değil benim kahverengi lekelenmem oluyor. Bebeğin görünmemesi hakkında bir bilgim yok maalesef bende sadece keseyi gördüm henüz. Ama içinizi ferah tutun stres de etkiliyor inşallah kalp atışlarını duyarsınız 🙏☺️
Lemakk Gulsah33 doktorum bana bol bol su iç ve dinlen dedi sizde ayaklarınızın altına yastık koyarak uzanın ınsallah bisey olmaz