Merakdan yapdim .cunku gebelik kan tahlili verdim.bu 2 ci gebelihim olmus oljcak.:)
Plastik kab dis macunu ve idrar.kopurub rengi degisiyorsa hamilesiniz. Ben yapdim kopurdu degisdi.test onceden yapdjm 2 silik cizgi cikdi kan testi verdjm sonucu bekliyorum arkadaslar.iyi aksamlar herkese:)
Simdi altina test 10tl yazanlar olucak:)