H4assask çok doğru söylemişsiniz. Daha önce devlette doğurdum çok da memnunum. Bu kez bir de özele şans vereyim dedim bi kaç hafta gittim ve hiç gerek olmadığını gördüm. sundukları tek şey doğum anında fotoğraf çekilmesi, oda süslemesi, lohusa şerbeti. Zaten kalacağımız bir gece arkadaşlar farzedin ki ameliyat oluyorsunuz. Devletle de görüştüm çok ilgililer başhekimliğe doğum tarihinizi bildirin cüzi bi ücret karşılığında özel oda sağlıyorlar pek rahat