Sarina98 Kızlar artık ayaklarımı ısırmak istiyorum gerçekten, çok kötü uyuşuyor. Hiss etmiyorum ne yatakta Uzata biliyorum ne de otura biliyorum. Bu ayak uyuşması durumundan bıktım. Canım çok yanıyor ya. Yaşayan varmı?
nurdangg Ayaklarım uyuşmuyor ama ödemden ötürü ayak altlarım çok geriliyor zonkluyor gibi oluyor masaj yapmak iyi hissettiriyor. Bacaklarıma giren kramplar da arttı bu ara ona da magnezyum kullanıyorum hatta ilaca ek her gün maden suyu ve hazır mevsimiyken bol semizotu tüketiyorum. Şu ana kadar en etkilisi semizotuydu yemediğim günler kramp girdiğini ama yediğimde hiç kramp olmadığını fark ettim tavsiye ederim kesinlikle