Zeynep4141 Ebru-ramo yani gecikmeyle alakalı. Gecikmediyse adet olabilir. Adet olana kadar umut var🥰 ama arkadaşın 8.5 direk gebelik var demek 5 üzeri olduğu için. İnşaallah sizlerinde gönlünce olur🥰🥰🥰
Ebru-ramo Zeynep4141 hayırlısı nasibimizde varsa allah istiyen bütün kullarına nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻 adet olmadım daha