Onurbanuu Bugun oglen yaptım boyle cıktı bazıları yıkayınca gıdıyo dıyolardı onuda yaptım gene o cızgı gıtmedı görüyosunuz dimiiii🥲🥲🥲🥲 6 gün var ama umutlanmak ıstemıyorum
Onurbanuu Gizem1504 ya 1 hafta daha var beklememe dayanamadım yaptım yalancı cıkarmı ki umutlanmıuım dıyorum ama
Gizem1504 Onurbanuu bazı markalar pozitif gösteriyo diyorlar ama sizinki yeni daha bence adet gününüze yakın kan verin netleşir
hilal_wq4 Onurbanuu benim de 1 hafta kalmama rağmen yapmıştım böyle silik cikmisti hamilesin sen yanii🥰
Gizem1504 Onurbanuu :) kuruma çizgisi değil bnce ilk 5 dk çıktıysa doğrudur daha adetinizede var hayırlısı olsun :)
Onurbanuu Gizem1504 bundan once kımyasal gecirdim ben boyle oldu sonra degerım 2 gun arayla düştü oyuzden korkum
Gizem1504 Onurbanuu adet geciktikten sonra kan verin kesin bnmde düşüğüm var korkuyrm denemeye inşallah sağlıkla olur
beybiss Onurbanuu evet hamileyim😊reglime 4 gün kala kan testi verdim 88.40 çıktı.Önümüzdeki hafta da ultrasona gidicem insaAllah