Kızlar ben 1 ay önce kimyasal düşük yaşadım 10 gün kırmızı kan kahve kan şeklinde geri kalan 20 gün kahverengi siyah şekilde günlük pede devam etti 2 gündür gelmiyordu bugün tekrar o ağrılı sancı geldi ve kahverengi siyah kanamam oldu lütfen bilen ve yaşayan birisi bana yardımcı olsun şuan doktor da yok nöbetçiler bakmıyor bulunduğum yerde