Benimde eşimle kan uyuşmazlığı var, birimiz pozitif, birimiz negatif. Doktorum şöyle açıklamıştı bu durumu. Kan uyuşmazlığı anne ile bebek arasındaysa (anne pozitif -bebek negatifse yada tam tersiyse) iğne yapılıyor. Düşük nedeni tek başına o değildir, eşle kan uyumu olmayan bir sürü insan vardır.