Yanlış bilgi verip umutlandırmak ya da üzmek istemem ama benim 8. Haftaya kadar kesem bile yoktu ortada geç döllenme olmuş biraz daha bekleyin belki gösterir bebiş kendini 🙏 bir kere boş gebelik yaşadım betam 5binlere kadar çıkmadı 3bin civarında düşük yaptım yine de çok bilgili değilim dediğim gibi 🥲