Merhaba kızlar ikinci gebeliğim ilk kızım temmuz doğumlu 3yasina giricek.ben tam 8haftalik hamileyim 4+5tek kese göründü karnımdan ultrason bakıldı 7+5kontrolde ise karnımdan bakıldı ama kilolu olduğum için fazla net görünmedi ve alttan bakildi bide ne görelim ikiz bebiş çift yumurta ikizi .şükürler olsun kalpleri atiyo.şimdilik güzel gidiyo gebeliğim ama bazen bugün iyiysem yarın mesela ara ara yatasim geliyo halsizlik uyku hali vs güzel gidiyo bakalım 🥰 sizce bundan sonrası nasıl geçer benim 🥰