Beta hcg 3400ken vajinal ultrasonda kesem 3 mm olarak görüldü ve doktor çok küçük mutlaka takip gerekli dedi. Ben kendi doktorumu beklediğim için tekrar kadın doğuma gitmedim. Bugün beta verdim ne durumda diye ve 27500 çıktı. Sizce artık hem kese hem bebek gözükür mü? Doktorun tavrından dolayı içimde korku var kese ya büyümediyse bebek yoksa diye 😥